Bedre enn orginalen?

Nå er det bare ett par timer igjen til jeg skal ut på noe veldig spennende, gleder meg som en unge. Forteller mer om det i løpet av helga eller uken.

Imens kan dere høre på min utrolig flinke søster som har laget en cover versjon av Adele - Someone like you.

Bedre enn orginalen sier noen:)

GOD HELG

Postet: 22.06.2012
  • Tid: 11:03
  • Kategori:My life

Drømmer meg bort

Min store drøm er å få muligheten til å reise jorden rundt, besøke nye steder og oppleve noe nytt. Jeg er utvilsomt sommer menneske, jeg absolutt elsker sommer, sol og varme og syns vi har altfor lite av det her i Norge. Vi har tittet litt på å kjøpe feriehus i Florida men foreløpig blir det bare med tittingen. Vi har et hus vi skal renovere først så får vi se om et par år kanskje. Skal aldri si aldri:)

De siste dagene har her i Oslo vært nydelige, men jeg vet at den neste uken er det meldt dårlig vær og savnet etter ordentlig sommer kommer med en gang. Til fine været kommer tilbake sitter jeg og drømmer meg bort i bildene fra Kreta fra i fjor.

GOD SOMMER!

Postet: 21.06.2012
  • Tid: 21:31
  • Kategori:Reise

Jentetur med Backstreet Boys DEL 2

Jeg hadde skrevet dette innlegget nesten helt ferdig på mobilen, men da jeg skulle legge til bilder forsvant hele innlegget.....argh!!! Så da prøver vi igjen.

Roadtrip.............

Etter konserten skulle vi kjøre etter gutta/bussene oppover mot Oslo. Vi dro og hentet bilen og parkerte rett ved bussene og satt der og ventet og ventet og ventet, vi trodde de skulle kjøre ganske kjapt etter konserten, men den gang ei.... I 3 timer satt vi og så på lastebil etter lastebil kjørte inn og ut med alt scene utstyret som skulle fraktes oppover. Jeg begynte å bli litt småbekymret etterhvert som timene gikk da vi hadde allerede vært opp i 19 timer, og jeg skulle kjøre alene hele veien til Oslo. Renate har ikke lappen men hun lovte meg og skravle så mye at jeg holdt meg våken....haha:)

Da 2 av de totalt 9 bussene begynte å kjøre følgte vi etter uten å vite hvem det var, vi tok sjansen og håpet det var BSB. Etter et par timer med kjøring tok de av motorveien og vi håpet på at vi endelig skulle få en dopause, men det var ikke planene deres hvertfall. De kjørte rett gjennom rundkjøringen og ut mot motorveien igjen og stoppet i veiskulderen, vi stoppet bak dem og skjønte egentlig ingenting, vi trodde de kanskje hadde fått motorproblemer. Etter ca 5 minutter begynte de å kjøre igjen og da fant vi fort ut av hvorfor de hadde stoppet, de hadde tømt toalettene på bussene i veiskulderen.......makan til frekkhet, haha:)

Etter ca 1 times kjøring ble det endelig tissepause på oss, jeg sa til Renate at vi stopper på neste benisnstasjon så får vi heller ta dem igjen. Jeg tror buss sjåførene hørte meg for de tok av ved neste bensinstasjon de også. Nå skulle vi endelig finne ut av hvem som var på bussene, vi satt i bilen til bussene hadde parkert. Og ut kom AJ og Mike (bodyguarden til AJ). Vi spurte høflig om det var mulighet for å få et bilde med ham, det var det selvfølgelig men vi måtte vente 5 minutter mens de var inne på bensinstasjonen. Da tok vi sjansen og løp inn og hentet nøkkel så vi fikk gått på do.

Døren til toalettet var litt kronglete å få opp og det var ikke alle som fikk åpnet. Da vi skulle ut derfra hørt vi noen stemmer utenfor og noen som prøvde å komme seg inn, vi hørte amerikanske stemmer så tenkte at det kanskje var AJ og Mike. Jeg tørte ikke å åpne døren, så jeg bare låste opp. Akkurat når jeg låste opp trodde AJ at han hadde klart det så han dro døra til seg og skulle til å gå rett inn......... og gikk rett på meg!! Han ble sjokka så begynte han å le, vi bare sto og lo:) Vi sto ved bilen og ventet på han, det var noen flere fans der også og de omringet han med en gang han kom ut, vi holdt oss litt i bakgrunnen, vi ville ikke være påtrengende. Når de andre endelig lot han gå kom han bort til oss og spurte om vi fortsatt ville ha bilde:) Vi viste fortsatt ikke hvem som var i den andre bussen.

Mitt i svarte natten stilte han gladelig opp:)

Neste stopp sa jeg igjen til Renate at nå må vi stoppe så får vi heller ta dem igjen. Igjen, tror jeg buss sjåførene hørte meg.....haha:) Denne gangen ble det et stopp på 1 time for buss sjåførene måtte ha hvile, de var veldig hyggelige og hadde ingenting imot at vi kjørte etter dem. De kom bort og sa ifra at de måtte stoppe og skulle kjøre igjen om 1 time. Heldigvis var det Mc´Donalds rett over gaten så vi fikk i oss litt mat og kaffe.

Resten av turen var tøff for min del, jeg var begynt å bli ganske trøtt og det var enda noen timer igjen. Vi fikk et lite stopp på grensen for der sto en av bussene med motorproblemer. Fra grensen og opp til Oslo kjørte vi plutselig sammen med 5 busser istedenfor 2 og havnet selvfølgelig midt i morgenrushet når vi kom inn til Oslo. Det gikk heldigvis greit og vi kom oss frem, trøtte og slitne.

Her står bussene på rekke og rad utenfor spektrum

Vi hadde booket hotellrom på Grand Hotel og dro rett bort dit i håp om å få noen timer søvn, men den klokka går altfor for noen ganger. Når vi hadde kommet oss ned i hotellets utrolig trange parkeringshus og fått sjekket inn var allerede klokka nesten 12.00, og vi skulle være i spektrum igjen om bare 3 timer. Så søvnen kunne vi bare glemme, vi måtte ha i oss frokost og gjøre oss i stand til kveldens konsert. Vi tok oss heller en gå tur i Karl Johan og fikk litt frisk luft, frokost og kaffe.

Vi slappet litt av og gjorde oss klare for kvelden og en ny konsert.

Postet: 14.06.2012
  • Tid: 12:31
  • Kategori:Musikk
  • Kommentarer:1

Jentetur med Backstreet Boys. DEL 1

Tenk at det snart er 3 uker siden vi var på tur. Uff, tiden går altfor fort, savner alt sammen. Jeg og bestis Renate var "groupies" i noen dager og hadde det super morro. Backstreet Boys har vært på verdensturne sammen med New Kids On The Block, sammen utgjorde de NKOTBSB. Og siden vi er så trofaste fans av BSB så måtte vi jo få med oss dette. Ikke bare 1 konsert men 2, og skulle gjerne ha vært på flere haha:)

Vi kjørte ned mot Malmø tidlig lørdags morgen med plan om å komme tidlig ned for å finne ut av hvor arenaen var til søndagens konsert, men når du stopper på ett kjøpesenter for å handle litt mat, ja da flyr tida. 3-4 timer brukte vi der....ooppsss. Vi kom oss omsider til hotellet etter å ha kjørt forbi 3-4 ganger uten å finne avkjørselen. Siden det var så sent så fant vi ut vi heller skulle dra til arenaen litt tidligere på søndagen i tilfelle vi ikke fant frem. Og fant frem gjorde vi, takket være bussene til BSB og vi ble helt i ekstase når vi så dem:) Vi kjørte å parkerte og fikk i oss litt mat. Siden vi hadde VIP til begge konsertene slapp vi å stå i kø, så vi gikk rundt på plassen til tiden var inne.

VIP Platinum heter pakken vi hadde, det er den dyreste men absolutt verdt pengene. Den inkulderer: Soundcheck, spørsmålsrunde, møte gutta og ta bilde med dem, Backstage tour med en av gutta, bilde med den som hadde touren og førsterett til å stå helt forrerst (hvis du har ståplass da)

To spente jenter før første møte med gutta.

Vi valgte å ta bilde sammen i malmø, så vi fikk da 2 bilder. Var litt synd at gutta sto bak gjerde, men vi fikk hvertfall hilst på dem:)

Det var Howie som hadde backstage touren i Malmø. Ble ikke så veldig fornøyd med det bilde for Howie så litt sløv ut haha:) Men jeg fikk hvertfall bilde med han.

Jeg tok en del bilder under konserten men det ligger på kameraet som er tomt for batteri, og som jeg selvfølgelig ikke finner laderen til. Men tenkte å lage et eget innlegg med bilder fra konsertene.

Stay tuned, dette var bare begynnelsen:)