Bedre enn orginalen?

N er det bare ett par timer igjen til jeg skal ut p noe veldig spennende, gleder meg som en unge. Forteller mer om det i lpet av helga eller uken.

Imens kan dere hre p min utrolig flinke sster som har laget en cover versjon av Adele - Someone like you.

Bedre enn orginalen sier noen:)

GOD HELG

Postet: 22.06.2012
  • Tid: 11:03
  • Kategori:My life

Drmmer meg bort

Min store drm er f muligheten til reise jorden rundt, beske nye steder og oppleve noe nytt. Jeg er utvilsomt sommer menneske, jeg absolutt elsker sommer, sol og varme og syns vi har altfor lite av det her i Norge. Vi har tittet litt p kjpe feriehus i Florida men forelpig blir det bare med tittingen. Vi har et hus vi skal renovere frst s fr vi se om et par r kanskje. Skal aldri si aldri:)

De siste dagene har her i Oslo vrt nydelige, men jeg vet at den neste uken er det meldt drlig vr og savnet etter ordentlig sommer kommer med en gang. Til fine vret kommer tilbake sitter jeg og drmmer meg bort i bildene fra Kreta fra i fjor.

GOD SOMMER!

Postet: 21.06.2012
  • Tid: 21:31
  • Kategori:Reise

Jentetur med Backstreet Boys DEL 2

Jeg hadde skrevet dette innlegget nesten helt ferdig p mobilen, men da jeg skulle legge til bilder forsvant hele innlegget.....argh!!! S da prver vi igjen.

Roadtrip.............

Etter konserten skulle vi kjre etter gutta/bussene oppover mot Oslo. Vi dro og hentet bilen og parkerte rett ved bussene og satt der og ventet og ventet og ventet, vi trodde de skulle kjre ganske kjapt etter konserten, men den gang ei.... I 3 timer satt vi og s p lastebil etter lastebil kjrte inn og ut med alt scene utstyret som skulle fraktes oppover. Jeg begynte bli litt smbekymret etterhvert som timene gikk da vi hadde allerede vrt opp i 19 timer, og jeg skulle kjre alene hele veien til Oslo. Renate har ikke lappen men hun lovte meg og skravle s mye at jeg holdt meg vken....haha:)

Da 2 av de totalt 9 bussene begynte kjre flgte vi etter uten vite hvem det var, vi tok sjansen og hpet det var BSB. Etter et par timer med kjring tok de av motorveien og vi hpet p at vi endelig skulle f en dopause, men det var ikke planene deres hvertfall. De kjrte rett gjennom rundkjringen og ut mot motorveien igjen og stoppet i veiskulderen, vi stoppet bak dem og skjnte egentlig ingenting, vi trodde de kanskje hadde ftt motorproblemer. Etter ca 5 minutter begynte de kjre igjen og da fant vi fort ut av hvorfor de hadde stoppet, de hadde tmt toalettene p bussene i veiskulderen.......makan til frekkhet, haha:)

Etter ca 1 times kjring ble det endelig tissepause p oss, jeg sa til Renate at vi stopper p neste benisnstasjon s fr vi heller ta dem igjen. Jeg tror buss sjfrene hrte meg for de tok av ved neste bensinstasjon de ogs. N skulle vi endelig finne ut av hvem som var p bussene, vi satt i bilen til bussene hadde parkert. Og ut kom AJ og Mike (bodyguarden til AJ). Vi spurte hflig om det var mulighet for f et bilde med ham, det var det selvflgelig men vi mtte vente 5 minutter mens de var inne p bensinstasjonen. Da tok vi sjansen og lp inn og hentet nkkel s vi fikk gtt p do.

Dren til toalettet var litt kronglete f opp og det var ikke alle som fikk pnet. Da vi skulle ut derfra hrt vi noen stemmer utenfor og noen som prvde komme seg inn, vi hrte amerikanske stemmer s tenkte at det kanskje var AJ og Mike. Jeg trte ikke pne dren, s jeg bare lste opp. Akkurat nr jeg lste opp trodde AJ at han hadde klart det s han dro dra til seg og skulle til g rett inn......... og gikk rett p meg!! Han ble sjokka s begynte han le, vi bare sto og lo:) Vi sto ved bilen og ventet p han, det var noen flere fans der ogs og de omringet han med en gang han kom ut, vi holdt oss litt i bakgrunnen, vi ville ikke vre ptrengende. Nr de andre endelig lot han g kom han bort til oss og spurte om vi fortsatt ville ha bilde:) Vi viste fortsatt ikke hvem som var i den andre bussen.

Mitt i svarte natten stilte han gladelig opp:)

Neste stopp sa jeg igjen til Renate at n m vi stoppe s fr vi heller ta dem igjen. Igjen, tror jeg buss sjfrene hrte meg.....haha:) Denne gangen ble det et stopp p 1 time for buss sjfrene mtte ha hvile, de var veldig hyggelige og hadde ingenting imot at vi kjrte etter dem. De kom bort og sa ifra at de mtte stoppe og skulle kjre igjen om 1 time. Heldigvis var det McDonalds rett over gaten s vi fikk i oss litt mat og kaffe.

Resten av turen var tff for min del, jeg var begynt bli ganske trtt og det var enda noen timer igjen. Vi fikk et lite stopp p grensen for der sto en av bussene med motorproblemer. Fra grensen og opp til Oslo kjrte vi plutselig sammen med 5 busser istedenfor 2 og havnet selvflgelig midt i morgenrushet nr vi kom inn til Oslo. Det gikk heldigvis greit og vi kom oss frem, trtte og slitne.

Her str bussene p rekke og rad utenfor spektrum

Vi hadde booket hotellrom p Grand Hotel og dro rett bort dit i hp om f noen timer svn, men den klokka gr altfor for noen ganger. Nr vi hadde kommet oss ned i hotellets utrolig trange parkeringshus og ftt sjekket inn var allerede klokka nesten 12.00, og vi skulle vre i spektrum igjen om bare 3 timer. S svnen kunne vi bare glemme, vi mtte ha i oss frokost og gjre oss i stand til kveldens konsert. Vi tok oss heller en g tur i Karl Johan og fikk litt frisk luft, frokost og kaffe.

Vi slappet litt av og gjorde oss klare for kvelden og en ny konsert.

Postet: 14.06.2012
  • Tid: 12:31
  • Kategori:Musikk
  • Kommentarer:1

Jentetur med Backstreet Boys. DEL 1

Tenk at det snart er 3 uker siden vi var p tur. Uff, tiden gr altfor fort, savner alt sammen. Jeg og bestis Renate var "groupies" i noen dager og hadde det super morro. Backstreet Boys har vrt p verdensturne sammen med New Kids On The Block, sammen utgjorde de NKOTBSB. Og siden vi er s trofaste fans av BSB s mtte vi jo f med oss dette. Ikke bare 1 konsert men 2, og skulle gjerne ha vrt p flere haha:)

Vi kjrte ned mot Malm tidlig lrdags morgen med plan om komme tidlig ned for finne ut av hvor arenaen var til sndagens konsert, men nr du stopper p ett kjpesenter for handle litt mat, ja da flyr tida. 3-4 timer brukte vi der....ooppsss. Vi kom oss omsider til hotellet etter ha kjrt forbi 3-4 ganger uten finne avkjrselen. Siden det var s sent s fant vi ut vi heller skulle dra til arenaen litt tidligere p sndagen i tilfelle vi ikke fant frem. Og fant frem gjorde vi, takket vre bussene til BSB og vi ble helt i ekstase nr vi s dem:) Vi kjrte parkerte og fikk i oss litt mat. Siden vi hadde VIP til begge konsertene slapp vi st i k, s vi gikk rundt p plassen til tiden var inne.

VIP Platinum heter pakken vi hadde, det er den dyreste men absolutt verdt pengene. Den inkulderer: Soundcheck, sprsmlsrunde, mte gutta og ta bilde med dem, Backstage tour med en av gutta, bilde med den som hadde touren og frsterett til st helt forrerst (hvis du har stplass da)

To spente jenter fr frste mte med gutta.

Vi valgte ta bilde sammen i malm, s vi fikk da 2 bilder. Var litt synd at gutta sto bak gjerde, men vi fikk hvertfall hilst p dem:)

Det var Howie som hadde backstage touren i Malm. Ble ikke s veldig fornyd med det bilde for Howie s litt slv ut haha:) Men jeg fikk hvertfall bilde med han.

Jeg tok en del bilder under konserten men det ligger p kameraet som er tomt for batteri, og som jeg selvflgelig ikke finner laderen til. Men tenkte lage et eget innlegg med bilder fra konsertene.

Stay tuned, dette var bare begynnelsen:)